‘Houd de lijn vrij’ actiewebsite

‘Houd de lijn vrij’ actiewebsite

Voor Stichting Bartiméus ontwikkelde nu:rotterdam een website die volledig voldoet aan de vereiste richtlijnen voor digitale toegankelijkheid.

Creatieve knipoog voor nieuw centrum van Falck

Creatieve knipoog voor nieuw centrum van Falck

Nu:rotterdam werd gevraagd een bouwbord te ontwerpen om de locatie van het nieuwe opleidingscentrum van Falck op de Maasvlakte te markeren.

Nu: user experience en design voor YoufoneTV

Nu: user experience en design voor YoufoneTV

Vandaag lanceerde Youfone het tv-platform YoufoneTV. Nu:rotterdam ontwierp als vaste digitale partner de user experience en het design.

Nieuwe interface voor digitale Bosatlas

Nieuwe interface voor digitale Bosatlas

Nu:rotterdam verzorgde het interactieconcept en het visual design voor de digitale Grote (en Kleine) Bosatlas.

Creatie van het eigenzinnige RAM Cider

Creatie van het eigenzinnige RAM Cider

Nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw craft bier merk: RAM Cider, gemaakt van Nederlandse appels.

nu: gastspreker Live! Event Shopper Marketing Update

nu: gastspreker Live! Event Shopper Marketing Update

Het Shopper Marketing Update Live!-event van 11 april jl. in ‘t Spant te Bussum is een groot succes geworden.

Het belang van een goed packshot

Het belang van een goed packshot

Een packshot vertegenwoordigt de reputatie van je merk en is in gedrukte en online media een belangrijke stimulans van sales.

nu: wint 'Website van het Jaar 2016' met Youfone

nu: wint 'Website van het Jaar 2016' met Youfone

nu:rotterdam wint samen met Youfone de award 'Website van het jaar 2016'.

Shoppers leveren ROI! Niet de consument

Shoppers leveren ROI! Niet de consument

Merkstrategie, -doelstellingen, NPD funnel, marketing campagne, etc. gereed? Ja. Perfect! Dan moet het dus allemaal goed komen met het resultaat?