Nieuws & Blog

Imago campagne voor de Markthal

Bob van der Linden
Imago campagne voor de Markthal

Nu:rotterdammers hebben een hart voor de Rotterdamse iconen. Zo werken we met trots aan het succes van de Markthal. Met 8 miljoen bezoekers per jaar (!) heeft de Markthal natuurlijk al volop aandacht van shoppers en fotograferende toeristen. Maar als we het als Rotterdammers en in de media over onze Markthal hebben, dan vergeten we bijna wie er elke dag kleur geven aan deze bijzondere lokatie. 

De ondernemers staan met hun specialiteiten en bijzondere service elke dag klaar om aan de bezoekers een mooie ervaring te geven. Met bijzondere producten, service en een glimlach die de Markthal zo Markthal maken. 

Daarvoor konden wij maar met één goede oplossing komen en introduceerden we met de themaregel 'Dát is Markthal' een nieuwe campagne. Met alle aandacht voor de ondernemers die zich presenteren met wat zij toevoegen aan het imago van dit icoon van de stad Rotterdam.

Kijk hier voor het hele project