De nieuwe dorstlessers van Hero

De nieuwe dorstlessers van Hero Shopper activation - Packaging Design

OPDRACHT

Samen met Hero Marketing ontwikkelden we de concepten voor de nieuwe Hero frisdranken: Hero Fruit & sprankelend Water en Hero Fruit & Ice Tea.

De opdracht was een identiteit te ontwikkelen voor deze innovatieve frisdranken met de proposities 'de lichte dorstlesser' en 'de fruitige dorstlesser met kruidige twist'. Uiteraard hielden we rekening met de brand assets van Hero Softdrinks. De combinaties van Fruit met sprankelend water en de kruidige Ice Tea moesten smaaksynergie geven door de naam, de verpakking, de key visuals en de diverse shopper marketing materialen.

RESULTAAT

Voor Fruit & sprankelend Water geven het sprankelende, frisse water en de compositie van het fruit meteen het juiste, lichte gevoel. De frisse kleuren van de verschillende smaakvarianten maakten het compleet tot de heerlijk doordrinkbare, minder zoete dorstlesser!

Voor Hero Fruit & Ice Tea combineert Hero fruitsap met sprankelende zwarte of groene thee. De vlierbloesem of gember geeft deze frisdrank een kruidige twist. Kortom, Ice Tea met karakter!

Packaging design door nu:amsterdam. Nu:rotterdam maakte de key visuals en doorvertalingen naar de verschillende shopper marketing materialen voor de launch in de winkel.

De nieuwe dorstlessers van Hero

De nieuwe dorstlessers van Hero

De nieuwe dorstlessers van Hero

De nieuwe dorstlessers van Hero